Artikkelit2021-08-30T13:08:13+03:00

Uutisia ja asiantuntijapuhetta.

Lue uusia kulmia asiakasymmärryksestä,
tiedolla johtamisesta ja tutkimustiedon hyödyntämisestä.

Mittari mittaa, mutta muuttuuko asiakaskokemus?

Työskentelin 2000-luvun vaihteessa pitkään asiakastyytyväisyystutkimusten parissa ja totuin silloin ajattelemaan, että asiakkaan suusta kuulee totuuden – kunhan vain osaa fiksusti kysyä. Olikin hämmentävää astua asiakaspalveluvalmennuksen maailmaan vuonna 2007. Minulle ...

Asiakaspalvelun johtamisen trendit 2021

Vuoden alussa on tapana suunnata katse tulevaan ja pohtia, millaisia muutoksia on luvassa. Ohessa asioita, joiden puolesta puhumme usein asiakastapaamisissamme. Uskomme, että vuonna 2021 seuraavat kuusi asiakaspalvelun johtamisen trendiä ...

Lisää puhetta asiakkaasta

Kulmia Insightin asiakaskokemuksen johtamisen webinaari kokosi yhteen 200 alan osaajaa ja ammattilaista. Aiheeseen meitä johdatteli Hannu Saarijärvi, Tampereen yliopiston markkinoinnin professori puheenvuorollaan ”Asiakaskokemus on johtamisen kovinta ydintä”. Hannu muistutti ...

Go to Top