Henkilöstökokemuksen tutkiminen ja mittaaminen2021-06-10T10:48:46+03:00

Henkilöstökokemuksen tutkiminen ja mittaaminen

Henkilöstötutkimuksella kilpailukykyä

Ammattitaitoinen, innostunut ja jatkuvasti osaamistaan kehittävä henkilöstö on avain organisaation kilpailukykyyn.
Kokemuksemme mukaan kerran vuodessa tai kahdessa tapahtuva henkilöstökokemuksen mittaus ei riitä. Säännöllinen mittaaminen ja tekemisen tavoitteellinen kehittäminen mittausten välissä tuo poikkeuksetta parhaat tulokset.

Henkilöstökokemuksen tutkimuksemme

Henkilöstöltä kysytään paljon, mutta kuinka paljon henkilöstöä oikeasti kuunnellaan? Meidän mielestämme kenenkään aikaa ei pidä käyttää turhiin kyselyihin, vaan kun kysytään, sen täytyy tähdätä johonkin.

Henkilöstön kuuntelemisen tulee olla aina

  • Osallistavaa
  • Tavoitekulttuuria edistävää
  • Henkilöstön tiedon ja näkemysten hyödyntämistä kehittämisessä

Henkilöstökokemuksen tutkimisen ja mittaamisen sekä henkilöstön kuuntelemisen täytyy olla niin helppoa ja sujuvaa, että yrityksellesi jää aikaa ja energiaa hyödyntää tutkimuksen tuloksia!

Tapamme kuunnella henkilöstöä

Käytämme joustavasti laadullisia ja määrällisiä menetelmiä aina ryhmähaastattelusta kevyeen lomakekyselyyn. Räätälöimme yrityksellenne sopivan toteutussyklin ja raportoimme helppokäyttöisellä ja tietoturvallisella MainInsight-työkalulla.

Kysy lisää palveluistamme

Artikkelit ja ajankohtaiset

Mittari mittaa, mutta muuttuuko asiakaskokemus?

Työskentelin 2000-luvun vaihteessa pitkään asiakastyytyväisyystutkimusten parissa ja totuin silloin ajattelemaan, että asiakkaan suusta kuulee totuuden – kunhan vain osaa fiksusti kysyä. Olikin hämmentävää astua asiakaspalveluvalmennuksen maailmaan vuonna 2007. Minulle ...

Katso kaikki artikkelit ja ajankohtaiset tästä
Go to Top