Henkilöstökokemuksen tutkiminen ja mittaaminen2021-06-10T10:48:46+03:00

Henkilöstökokemuksen tutkiminen ja mittaaminen

Henkilöstötutkimuksella kilpailukykyä

Ammattitaitoinen, innostunut ja jatkuvasti osaamistaan kehittävä henkilöstö on avain organisaation kilpailukykyyn.
Kokemuksemme mukaan kerran vuodessa tai kahdessa tapahtuva henkilöstökokemuksen mittaus ei riitä. Säännöllinen mittaaminen ja tekemisen tavoitteellinen kehittäminen mittausten välissä tuo poikkeuksetta parhaat tulokset.

Henkilöstökokemuksen tutkimuksemme

Henkilöstöltä kysytään paljon, mutta kuinka paljon henkilöstöä oikeasti kuunnellaan? Meidän mielestämme kenenkään aikaa ei pidä käyttää turhiin kyselyihin, vaan kun kysytään, sen täytyy tähdätä johonkin.

Henkilöstön kuuntelemisen tulee olla aina

  • Osallistavaa
  • Tavoitekulttuuria edistävää
  • Henkilöstön tiedon ja näkemysten hyödyntämistä kehittämisessä

Henkilöstökokemuksen tutkimisen ja mittaamisen sekä henkilöstön kuuntelemisen täytyy olla niin helppoa ja sujuvaa, että yrityksellesi jää aikaa ja energiaa hyödyntää tutkimuksen tuloksia!

Tapamme kuunnella henkilöstöä

Käytämme joustavasti laadullisia ja määrällisiä menetelmiä aina ryhmähaastattelusta kevyeen lomakekyselyyn. Räätälöimme yrityksellenne sopivan toteutussyklin ja raportoimme helppokäyttöisellä ja tietoturvallisella MainInsight-työkalulla.

Kysy lisää palveluistamme

Artikkelit ja ajankohtaiset

Tutkimusammattilainen, liity Kulmian heimoon!

Haku tähän tehtävään on päättynyt! Kiitos mielenkiinnosta.  Intohimona tutkimus, jolla on oikeasti merkitystä? Liity Kulmian heimoon! Meidän jokaisen potentiaali on uskomaton, kun sen osaa vapauttaa täyteen voimaansa. Opimme ...

Katso kaikki artikkelit ja ajankohtaiset tästä
Go to Top