Alkuvuoden 2020 Kick-offit lähestyvät – Laadullisella tutkimuksella asiakkaan ääni mukaan!

Kun mietit oman yrityksesi vuoden vaihtumista:

  • Haluatko kuulla asiakkaan ääneen, joka kertoo, miten ylittää odotukset ja laajentaa bisnestä?
  • Haluatko enemmän aitoa konkretiaa uuden vuoden starttiin?
  • Haluatko uusia työkaluja asiakaskokemuksen kehittämiseen?

Parhaat Kick-offit synnyttävät innostusta, vahvistavat sisäistä yhteistyötä ja auttavat muuttamaan omaa ajattelua ja tekemistä. Olemme vuosien varrella tuoneet lukemattomia kertoja asiakkaan äänen erilaisiin tilaisuuksiin nostamalla esille asiakaskokemuksen kehittämisen näkökulmasta merkityksellisimmät asiat.

Nyt olemme rakentaneet sinulle paketin, jolla varmistat, että vuosi 2020 käynnistyy räväkästi.

Pakettiin kuuluu:

  • Asiakkaan ääni: 20 asiakashaastattelua (voit valita esim. TOP 20 strategista asiakasta tai 10 voitettua ja 10 hävittyä tarjousta tai vaikka 20 tärkeintä potentiaalia)
  • Ideat ja konkretiat asiakaskokemuksen kehittämiseksi yhteenvetoraportin ja analyysin muodossa
  • Asiakaskokemuksen workshop: innostava ja osallistava 1,5 h työpaja, jossa kasvatetaan asiakasymmärrystä, käydään läpi haastattelujen tulokset ja pohditaan yhdessä konkreettiset kehitysideat ja stepit jatkoa varten
Lisätietoja Tuulilta

Asiakaskokemuksen kehittämisen työpaja räätälöidään juuri sinun toiveidesi mukaisesti. Se voi olla osa johtoryhmän, myyntiryhmän tai liiketoiminnon omaa kick-offia tai vaikkapa yleinen koko yrityksen herätys asiakaskokemuksen viemiseen uudelle tasolle vuonna 2020!