Kirjallisten asiakaskohtaamisten avoin valmennus

Kirjallisten asiakaskohtaamisten avoin valmennus – Aloitukset 26.10. ja 18.11.

Valmennuksessa käydään läpi hyvän kirjallisen viestinnän perusteet ja harjoitellaan yhdessä asiakaslähtöisen kirjoittamisen keinoja. Käytännönläheiset harjoitukset ja konkreettiset vinkit antavat varmuutta kirjoittamiseen sekä auttavat luomaan parempia kirjallisia asiakaskokemuksia.

Sisältö ja hinta

  • Ennakkotehtävä
  • Työpajat 3 + 2 tuntia
  • Välitehtävät Howspace-alustalla
  • Valmennus tapahtuu pienryhmässä 8-12 osallistujaa
  • Hinta 395 € / osallistuja

Voit valita sinulle sopivimman valmennuksen ajankohdan:

26.10. klo 14–16 ja 9.11. klo 13–16

tai

18.11. klo 12–14 ja 2.12. klo 12–15.

Ilmoittaudu valmennukseen tästä

Valmennus voidaan myös räätälöidä yrityskohtaiseksi, jolloin harjoituksissa voidaan käyttää tiimin omia viestejä. Kysy yrityskohtaisesta valmennuksesta lisää Pauliinalta.

Pauliina Männistö, Kulmia Insight Oy
Pauliina Männistö, Kulmia Insight Oy
Kulmian asiakaskohtaamisten asiantuntija Pauliina on tutkinut asiakaspalvelutiimien viestintää vuodesta 2013 ja valmentanut satoja asiantuntijoita asiakaslähtöisessä kirjoittamisessa.
pauliina.mannisto@kulmia.fi
+358 40 754 1232