Kirjallisten asiakaskohtaamisten yrityskohtainen valmennus

Kirjallisten asiakaskohtaamisten yrityskohtainen työpaja

Työpajassa käydään läpi hyvän kirjallisen viestinnän perusteet ja harjoitellaan yhdessä asiakaslähtöisen kirjoittamisen keinoja. Käytännönläheiset harjoitukset ja konkreettiset vinkit antavat varmuutta kirjoittamiseen sekä auttavat luomaan parempia kirjallisia asiakaskokemuksia.

Sisältö ja hinta

  • Ennakkotehtävä
  • Työpajat tiimin omilla viesteillä 3 + 2 tuntia
  • Välitehtävät Howspace-alustalla
  • Valmennus tapahtuu pienryhmässä 8-10 osallistujaa

Työpajan hinta on 3950 €. 

Aloitusajankohta sovitaan yhdessä, kysy lisätietoja valmennuksesta ja toteutuksesta Pauliinalta.

Pauliina Männistö, Kulmia Insight Oy
Pauliina Männistö, Kulmia Insight Oy
Kulmian asiakaskohtaamisten asiantuntija Pauliina on tutkinut asiakaspalvelutiimien viestintää vuodesta 2013 ja valmentanut satoja asiantuntijoita asiakaslähtöisessä kirjoittamisessa.
pauliina.mannisto@kulmia.fi
+358 40 754 1232