MENETELMÄT

OIKEILLA TUTKIMUSMENETELMILLÄ HYVÄÄN TULOKSEEN!

Tutkimusmenetelmän valinta sekä se, mitä kysytään ja keneltä vaikuttaa merkittävästi saatuihin tuloksiin. Lopputuloksen näkökulmasta paras ratkaisu onkin usein eri tutkimusmenetelmien yhdistelmä.

Kaikissa menetelmissä painotamme tutkimuksen laadullista puolta. Teemme vuosittain lukuisan joukon laadullisia analyysejä, jotka auttavat asiakkaitamme ymmärtämään lukujen taustalla vaikuttavia syitä ja seurauksia – ja ennen kaikkea löytämään parhaat liiketoiminnan kehittymistä tukevat toimenpiteet.

Tärkeä osa tutkimusta on myös kysymyssuunnittelu asiakkaan kanssa sekä tietysti tulosten purku ja tulosten jatkotoimenpiteiden konsultointi.

KULMIA INSIGHTIN TUTKIMUSMENETELMIÄ

Meillä on vahva tausta ja osaaminen monipuolisten tutkimusten ja mittausten toteuttamisesta erilaisia tutkimusmenetelmiä yhdistäen ja hyödyntäen. Olemme kokeneita tiedon etsijöitä niin yrityspuolella, kuluttajakentässä kuin organisaation henkilöstönkin parissa. Ja ei pidä unohtaa erittäin kehittyneitä liiketoiminnan jatkuvan kehittämisen mittareitamme.

Räätälöimme tutkimukset juuri teidän yrityksellenne sopiviksi.

  • Onlinekyselyt
  • Laadulliset puhelinhaastattelut
  • Face-to-face syvähaastattelut
  • Fokusryhmät ja pienryhmäkeskustelut
  • Asiakaspaneelit
  • Johtamisen ja tekemisen päivittäismittarit

OTA YHTEYTTÄ

Heli Koivu
Heli Koivu
Tutkimusjohtaja, partneri
heli.koivu@kulmia.fi
GSM +358 40 743 5334
Saara Kinnunen
Saara Kinnunen
Asiakkuusjohtaja, partneri
saara.kinnunen@kulmia.fi
GSM +358 44 749 2061