Tapamme toimia2021-06-14T15:21:57+03:00

Tapamme toimia

”Ripeästi ja fiksusti hoidettu tutkimus.”

Mikko Erma, Asiakkuusjohtaja, Tampereen Sähkölaitos Oy

Tutkimuksen suunnittelu ja toteutus

Suunnittelemme ja räätälöimme kanssanne ne tutkimukset ja mittarit, jotka tukevat strategiaanne sekä asiakaskokemuksen, myynnin ja johtamisen kehittämistä arjessa.

Etsimme kanssanne vastaukset kolmeen keskeiseen kysymykseen liiketoimintanne ja organisaationne kehittymisen kannalta

  1. Mitä asioita meidän tulisi mitata, kuinka usein ja mistä tieto saadaan?
  2. Miksi tulokset näyttävät nyt tältä?
  3. Miten meidän tulisi käytännössä muuttaa tai kehittää toimintaamme tulosten pohjalta?

Tutkimusmenetelmiämme ovat:

  • Asiakkaiden ja henkilöstön jatkuvat mittaukset
  • Syvällinen asiakkaan kuuleminen ja asiakasymmärryksen hankkiminen
  • Asiakaskohtaamisten havainnointi
  • MainInsight-raportointityökalu jatkuvaan mittaukseen

Yhdessä asiantuntijamme kanssa etsimme yrityksellenne oikeat menetelmät, välineet ja mittarit tutkimukseen. Riittää, että sinulla asiakkaanamme on tahtotila kehittää oman yrityksesi toimintaa.

Tulosten analysointi ja jalkauttaminen

Puramme tutkimustulokset yhdessä työpajoissa osallistaen ja havainnollistaen. Tulostyöpajoissa käymme läpi johdon, esihenkilöiden ja henkilöstön kanssa tutkimustulokset ja erityisesti havainnot siitä, missä menestytään jo nyt, ja mitä toiminnassa kannattaisi muuttaa.

Saatte halutessanne käyttöön myös ainutlaatuisen, digitaalisen MainInsight -raportointityökalumme, jonka reaaliaikaisista tulostauluista voidaan seurata eri tutkimusten tuloksia jopa päivätasolla.

Tutkimuspolku

Toimintatapaamme kuvastaa aito halu auttaa asiakkaitamme liiketoiminnan kehittämisessä – asiakaskokemuksessa, henkilöstökokemuksessa, myynnissä, tuloksessa ja kannattavuudessa. Innostumme jokaisen asiakkaamme menestyksestä aina uudestaan ja uudestaan!

Kysy lisää palveluistamme

Artikkelit ja ajankohtaiset

Mittari mittaa, mutta muuttuuko asiakaskokemus?

Työskentelin 2000-luvun vaihteessa pitkään asiakastyytyväisyystutkimusten parissa ja totuin silloin ajattelemaan, että asiakkaan suusta kuulee totuuden – kunhan vain osaa fiksusti kysyä. Olikin hämmentävää astua asiakaspalveluvalmennuksen maailmaan vuonna 2007. Minulle ...

Asiakaspalvelun johtamisen trendit 2021

Vuoden alussa on tapana suunnata katse tulevaan ja pohtia, millaisia muutoksia on luvassa. Ohessa asioita, joiden puolesta puhumme usein asiakastapaamisissamme. Uskomme, että vuonna 2021 seuraavat kuusi asiakaspalvelun johtamisen trendiä ...

Katso kaikki artikkelit ja ajankohtaiset tästä
Go to Top