TARINAMME

NELJÄ KULMAA

Kulmia Insight on osa Kulmia Groupia (entinen Sales Energy). Me Kulmia Groupissa kehitämme liiketoimintaa kanssanne tutkimuksen, konsultoinnin, valmennuksen ja rekrytoinnin keinoin.

KULMIA INSIGHTIN SYNTY

Kulmia Insightin tarina alkoi jo kymmenkunta vuotta sitten. Jo alkuajoista lähtien Kulmia Insight erikoistui laajasti strategian, asiakaskokemuksen, henkilöstökokemuksen, myynnin ja johtamisen tutkimiseen hyvin käytännönläheisellä ja toiminnan kehittämiseen tähtäävällä tavalla.

Keväällä 2011 tutkimusliiketoiminta yhtiöitettiin omaksi kokonaisuudekseen ja yritys sai nimekseen MainIdea, joka vaihtui lokakuussa 2019 nimeksi Kulmia Insight. Nimessä kiteytyvät tahto kirkastaa tavoitteiden kannalta oleellinen tieto ja löytää ideat ja keinot olla parempi huomenna kuin tänään.

Kulmia Insightin kaikkea tekemistä leimaa vahvasti laadullinen ote – tutkimus on aito työkalu silloin, kun se auttaa ymmärtämään, miksi asiat ovat niin kuin ne ovat, ja tuottaa keinoja viedä toimintaa tehokkaasti eteenpäin. Ja kehittää myyntiä ja tulosta tutkimuksen ja mittaamisen keinoin.

Uteliaisuus, oppimishalu ja avarakatseisuus takaavat, että emme tyydy tekemään asioita niin kuin on aina ennenkin tehty, vaan löydämme kanssanne uusia tapoja kehittää myyntiä ja tulosta.

OTA YHTEYTTÄ

Kalle Lappalainen
Kalle Lappalainen
Toimitusjohtaja, Kulmia Insight
kalle.lappalainen@kulmia.fi
GSM +358 40 513 0616