Tuki tiedolla johtamiseen – MainInsight2021-06-10T10:53:28+03:00

Tuki tiedolla johtamiseen – MainInsight

“SRV:n strategisena tavoitteena on alan paras asiakaskokemus
eli NPS on meille erittäin tärkeä johtamisen työkalu.”

Riikka Lohikoski, Myyntijohtaja, Asuntoliiketoiminta Pääkaupunkiseutu,
SRV Rakennus Oy

Tutkimustulokset arjen apuna

MainInsight -raportointityökalumme kokoaa määrällisen tutkimustiedon ja seurattavat mittarit yhteen ja mahdollistaa joustavan raportoinnin eri käyttäjäryhmille.

Liiketoimintahyödyt

  • Tiedät tarkemmin ja nopeammin, missä mennään.
  • Osaat paremmin valita ja kohdentaa oikeat kehittämistoimenpiteet.
  • Pystyt vaivattomasti seuraamaan sovittua tekemistä vaikka päivittäin.
  • Näet helposti toimenpiteiden vaikuttavuuden.

Helppokäyttöinen raportointiympäristö

  • Voit tarkastella useasta eri lähteestä tulevaa dataa yhdessä näkymässä.
  • Pääset syventymään tarkemmin mittausten tuloksiin räätälöityjen raporttien ja suodatusten avulla.
  • Jokaisen käyttäjän oikeudet voidaan määritellä erikseen – Tällöin tuore tieto ja toimenpiteiden seuranta on juuri oikeiden ihmisten hyödynnettävissä jatkuvasti.
Kysy lisää palveluistamme

Artikkelit ja ajankohtaiset

Mittari mittaa, mutta muuttuuko asiakaskokemus?

Työskentelin 2000-luvun vaihteessa pitkään asiakastyytyväisyystutkimusten parissa ja totuin silloin ajattelemaan, että asiakkaan suusta kuulee totuuden – kunhan vain osaa fiksusti kysyä. Olikin hämmentävää astua asiakaspalveluvalmennuksen maailmaan vuonna 2007. Minulle ...

Asiakaspalvelun johtamisen trendit 2021

Vuoden alussa on tapana suunnata katse tulevaan ja pohtia, millaisia muutoksia on luvassa. Ohessa asioita, joiden puolesta puhumme usein asiakastapaamisissamme. Uskomme, että vuonna 2021 seuraavat kuusi asiakaspalvelun johtamisen trendiä ...

Katso kaikki artikkelit ja ajankohtaiset tästä
Go to Top