Tuki tiedolla johtamiseen – MainInsight
“SRV:n strategisena tavoitteena on alan paras asiakaskokemus
eli NPS on meille erittäin tärkeä johtamisen työkalu.”
Riikka Lohikoski, Myyntijohtaja, Asuntoliiketoiminta Pääkaupunkiseutu,
SRV Rakennus Oy
Tutkimustulokset arjen apuna
MainInsight -raportointityökalumme kokoaa määrällisen tutkimustiedon ja seurattavat mittarit yhteen ja mahdollistaa joustavan raportoinnin eri käyttäjäryhmille.
Liiketoimintahyödyt
- Tiedät tarkemmin ja nopeammin, missä mennään.
- Osaat paremmin valita ja kohdentaa oikeat kehittämistoimenpiteet.
- Pystyt vaivattomasti seuraamaan sovittua tekemistä vaikka päivittäin.
- Näet helposti toimenpiteiden vaikuttavuuden.
Helppokäyttöinen raportointiympäristö
- Voit tarkastella useasta eri lähteestä tulevaa dataa yhdessä näkymässä.
- Pääset syventymään tarkemmin mittausten tuloksiin räätälöityjen raporttien ja suodatusten avulla.
- Jokaisen käyttäjän oikeudet voidaan määritellä erikseen – Tällöin tuore tieto ja toimenpiteiden seuranta on juuri oikeiden ihmisten hyödynnettävissä jatkuvasti.
Artikkelit ja ajankohtaiset
Haemme nyt TUTKIMUSPÄÄLLIKKÖÄ
Intohimonamme on tuottaa asiakkaillemme ymmärrystä heidän asiakkaistaan ja henkilöstöstään. Joskus se tarkoittaa mittaristojen rakentamista, ja aika usein syvällisiä haastattelututkimuksia. Tärkeintä on, että selvitämme, mitä ...
Tuottaako asiakastutkimus nopeita tuloksia vai todellisia oivalluksia?
Yritysasiakkaat haluavat usein nopeita ja konkreettisia tuloksia myös asiakastutkimuksestaan. Tästä syystä ihmistieteille tyypillisiä, laadullisia tutkimusmenetelmiä joutuu usein perustelemaan hikipisara otsalla. Erään hyvin skeptisen asiakkaan ...
Asiakasymmärrys ja antropologia bisnesmaailmassa – Mistä oikein on kyse?
Ihmistietelijät kuten antropologit ovat viime aikoina olleet esillä medioissa ja tästä ei voi olla kuin tyytyväinen, sillä kuulunhan itse näihin aiemmin piilossa olleisiin bisnesmaailman muukalaisiin. ...
Laura Santasalo aloittaa Kulmian toimitusjohtajana 1.4.2022
KTM Laura Santasalo aloittaa Kulmian toimitusjohtajana ja partnerina 1.4.2022 alkaen. Santasalo on toiminut viimeksi Eezy Oyj:hin kuuluvien Eezy Spirit Oy:n toimitusjohtajana ja Eezy Personnel ...
Tiina Niemi-Aro nimitetty Kulmia Insightin tutkimusjohtajaksi
VTM Tiina Niemi-Aro on nimitetty Kulmia Insightin tutkimusjohtajaksi 1.9.2021 alkaen vastuualueenaan tutkimustoiminnan laatu ja kehittäminen sekä tutkimustiimi. Tiinalla on 20 vuoden kokemus erilaisista yritysten ...
Uuden ajan etäasiakaskokemus – miten sitä mitataan ja kehitetään?
Ravintolakokemus ilman ravintolaa on nykyisin arkipäivää, mutta mitä oikeastaan tutkimme ja miten, kun haluamme selvittää asiakkaan etäkokemuksia palvelusta? Kotona vietetyn ravintolaillan inspiroimana listasin kolme vinkkiä ...