Tuki tiedolla johtamiseen – MainInsight2021-06-10T10:53:28+03:00

Tuki tiedolla johtamiseen – MainInsight

“SRV:n strategisena tavoitteena on alan paras asiakaskokemus
eli NPS on meille erittäin tärkeä johtamisen työkalu.”

Riikka Lohikoski, Myyntijohtaja, Asuntoliiketoiminta Pääkaupunkiseutu,
SRV Rakennus Oy

Tutkimustulokset arjen apuna

MainInsight -raportointityökalumme kokoaa määrällisen tutkimustiedon ja seurattavat mittarit yhteen ja mahdollistaa joustavan raportoinnin eri käyttäjäryhmille.

Liiketoimintahyödyt

  • Tiedät tarkemmin ja nopeammin, missä mennään.
  • Osaat paremmin valita ja kohdentaa oikeat kehittämistoimenpiteet.
  • Pystyt vaivattomasti seuraamaan sovittua tekemistä vaikka päivittäin.
  • Näet helposti toimenpiteiden vaikuttavuuden.

Helppokäyttöinen raportointiympäristö

  • Voit tarkastella useasta eri lähteestä tulevaa dataa yhdessä näkymässä.
  • Pääset syventymään tarkemmin mittausten tuloksiin räätälöityjen raporttien ja suodatusten avulla.
  • Jokaisen käyttäjän oikeudet voidaan määritellä erikseen – Tällöin tuore tieto ja toimenpiteiden seuranta on juuri oikeiden ihmisten hyödynnettävissä jatkuvasti.
Kysy lisää palveluistamme

Artikkelit ja ajankohtaiset

Mittari mittaa, mutta muuttuuko asiakaskokemus?

Työskentelin 2000-luvun vaihteessa pitkään asiakastyytyväisyystutkimusten parissa ja totuin silloin ajattelemaan, että asiakkaan suusta kuulee totuuden – kunhan vain osaa fiksusti kysyä. Olikin hämmentävää astua asiakaspalveluvalmennuksen maailmaan vuonna 2007. Minulle ...

Katso kaikki artikkelit ja ajankohtaiset tästä
Go to Top